Menu

Klant helpen op de manier zoals je dat zelf ook zou willen

Gerarda werkt sinds december 2019 bij DB Keukens, in Nunspeet bij Arma Keukens en Sanitair. Als gastvrouw/telefoniste is zij het eerste aanspreekpunt voor de klant die naar de showroom komt of belt. Ze vertelt wat haar functie inhoudt en wat ze hier leuk aan vindt.

De functie gastvrouw/telefoniste is erg afwisselend. “Ik ontvang klanten in de showroom, neem de telefoon op en verbind ze door naar de juiste persoon en verder verwerk ik de inkomende mail en post. Het leuke aan mijn werk is dat mensen met een bepaalde verwachting naar ons toe komen. Als je die verwachtingen kunt overtreffen geeft je dat een goed gevoel.”

Om die verwachtingen te kunnen overtreffen is Gerarda het liefst in de showroom. Ze zorgt ervoor dat de showroom netjes is om klanten te ontvangen. Ze voorziet de klanten van koffie met een lekkere gevulde koek om klanten een warm welkom te geven.

Ze probeert in haar werk altijd de klant zo goed mogelijk te helpen. “Je helpt de klant op de manier zoals jezelf ook graag geholpen zou willen worden. Daarnaast zorg ik ervoor dat onze beloftes waargemaakt worden.”

Vacature-Gastvrouw

Gerarda vindt DB Keukens een prettig bedrijf om voor te werken. “Het bijzondere aan DB vind ik de omgang met elkaar en de openheid tegenover het personeel. Je weet wat er speelt in het bedrijf en dit houdt je betrokken bij het bedrijf."

Er is binnen DB Keukens veel openheid richting het personeel

Gerarda houdt van gezelligheid op de werkvloer en heeft daarom ook plezier in haar werk: “Het plezier en de gezelligheid die je samen met je collega's hebt is zeker iets wat me bij zal blijven."

Vacature-gastvrouw-receptioniste

DIT ARTIKEL IS GESCHREVEN DOOR
GASTVROUW/TELEFONISTE GERARDA AARNOUDSE

Terug naar overzicht