Lisette (25) werkt sinds 2018 bij Avanti Keukens als servicemedewerker. Ze heeft veel contact met klanten over vragen die zij hebben. Ze vertelt hoe ze zich inzet voor tevreden klanten.

Als medewerkster van de serviceafdeling heeft Lisette Derks een mooie baan. Ze komt in contact met klanten bij een wie een keuken geplaatst is en nog vragen hebben of nog niet helemaal tevreden zijn.

“Het is belangrijk dat je als servicemedewerker accuraat bent”

Bekijk groter
Vacature-kantoormedewerker

Aan Lisette de taak om het vertrouwen waar te maken dat klanten ons hebben geschonken. Op een empathische manier denkt ze mee met de klant. "Ik merk soms dat mensen achterdochtig zijn voor wat ze kunnen verwachten nu het op service aankomt. Helaas staat de keukenbranche op dit punt niet zo goed bekend. Ik denk dat wij ons sterk onderscheiden met hoe we onze zaken geregeld hebben. We komen onze afspraken na. Dat hoor ik vaak terug."

Open-sollicitatie

Meer medewerkers aan het woord

Lees meer over verschillende functies en over DB KeukenGroep.

"Belangrijk in dit werk is dat je accuraat bent. Als klanten ons bellen met een servicemelding, dan kunnen we ons geen fouten veroorloven. Ik houd daarom ook zelf een lijst bij van klanten waarvan ik 200% zeker wil zijn dat de service goed verloopt. Ik dubbelcheck de afspraken die er met de klant gemaakt worden. Wanneer ik zelf dingen toezeg probeer ik te borgen dat ik dat waarmaak. Wanneer ik na afloop een mailtje ontvang met een bedankje, dan maakt dat mijn dag. Daar doe je het voor."

Keukenmontage-DB-KeukenGroep

Bekijk vacatures

Benieuwd naar onze openstaande vacatures? Bekijk ze hier.