Marja is begonnen in 2017 bij Keur Keukens in Haarlem. Ze startte als gastvrouw en in de loop van tijd werden haar werkuren en taken uitgebreid. Uiteindelijk kreeg ze een gecombineerde functie: gastvrouw/secretaresse.

Als gastvrouw ontvangt Marja klanten met een glimlach. "Een warm welkom, daar wordt iedereen blij van! Oprechte aandacht en waardering voor de klant. De eerste indruk wordt opgemerkt en gewaardeerd.

Met deze eerste indruk wil ik de 9+,die de klant overal leest van ons, waarmaken. Naast dit warm welkom zorgen wij dat de klant tijdens het showroombezoek niks tekort komt, waarbij we natuurlijk beginnen met een kopje koffie of thee met vers afgebakken koek. Oog voor de klant hebben en houden tijdens het bezoek is belangrijk. De glimlach zijn van het bedrijf en toegankelijk als er vragen zijn. Ook voor de verkoper is dit fijn te weten dat hij/zij kan rekenen op de gastvrouw, zodat hij/zij zich volledig kan focussen op de verkoop."

“Met de eerste indruk wil ik de 9+,die de klant overal leest van ons, waarmaken”

Bekijk groter
Groepsfoto personeel Keur

Naast haar werkzaamheden als gastvrouw voert Marja ook secretariële werkzaamheden uit ter ondersteuning van de bedrijfsleider en assistent bedrijfsleider. Dit zijn taken zoals het controleren van uren van collega's, het verzorgen van nieuwsbrieven, het maken van afspraken met vertegenwoordigers, enz.

"Het leuke aan mijn werk is de combinatie en veelzijdigheid van de werkzaamheden. Het contact met de klant en daarnaast de secretariële taken."

“Ik wil voor verkopers en klanten een positieve sfeer brengen”

"Voor zowel de klanten als verkopers wil ik een positieve sfeer brengen, zodat iedereen geniet van de dag. De verkoper van het verkopen van mooie producten en de klant tevredenen is en met een goed gevoel terugkijkt op het bezoek aan onze showroom en de gedane aankoop!"

"Als gastvrouw vind ik het leuk om klanten een echt welkomstgevoel te geven en te vertellen over ons bedrijf, het ontstaan, onze werkwijze en waar we voor staan. Klanten vinden het fijn te weten waar ze aan toe zijn.

Het leukste van mijn secretariële taken is toch wel het organiseren van het jaarlijks dagje uit met het team. Het is leuk om een programma te bedenken waar iedereen van geniet."

Open-sollicitatie

Meer medewerkers aan het woord

Lees meer over verschillende functies en over DB KeukenGroep.

"Het mooiste moment van mijn tijd bij DB KeukenGroep was op een zaterdagmiddag na sluitingstijd. Ik zat op kantoor en werd geroepen door de verkoper, omdat de klant specifiek naar mij vroeg. Ze wilde graag dat ik meedacht om keuzes te maken. De klant heeft toen uiteindelijk de keuken die middag bij ons gekocht. Hieruit blijkt hoe belangrijk de indruk van de gastvrouw is. Dit wordt opgemerkt!"

Marja zit erg op haar plek bij DB KeukenGroep. "Bij DB voel je de betrokkenheid met het personeel. De persoonlijke aandacht binnen het bedrijf en de vestigingen. Het voelt als een grote familie waarbij we ons samen gedreven inzetten voor de transparante manier waarop wij keukens mogen verkopen. Het is prettig dat bij elke vestiging dezelfde werkwijze is en iedere DB-er weet waar we voor staan."

Keukenmontage-DB-KeukenGroep

Bekijk vacatures

Benieuwd naar onze openstaande vacatures? Bekijk ze hier.